Close
Back to top

Warmonline Online Marketing bureau | SEA, SEO partner Breda Conversie optimalisatie

MEER RESULTAAT UIT JE WEBSHOP OF WEBSITE.

Gemiddeld 97 procent van de bezoekers van een website gaat niet over tot een actie. Deze groep verlaat de website weer. Door je website te optimaliseren, verhoog je het resultaat van je website. Hierdoor wordt het ook interessanter om te investeren in online marketing.

Middels conversie optimalisatie gaan we het rendement van je website vergroten. Bij een webshop is het doel dat meer mensen bestellen en dat de gemiddelde ordergrootte verhoogt wordt. Bij een website gaat het meestal om het genereren van meer leads.

BEST PRACTICE VS A-B TESTING

Er zijn twee manieren om de conversie van een website te verhogen. Middels best practices. Door onze vele jaren aan ervaring weten we wat het beste werkt op een website of webshop. Deze kennis zetten we in om de conversie van je website te verhogen. De tweede manier is het uitvoeren van A-B testing. We sturen bezoekers naar twee variaties van een pagina. Zodra er genoeg bezoekers zijn geweest kunnen we concluderen welke versie het beste gepresteerd heeft.

MEER WETEN OVER CONVERSIE OPTIMALISATIE?

Wellicht ben je al goed vindbaar door SEO of koop je verkeer in via Google Ads. Maar toch komt er niet genoeg verkoop uit je webshop of leads uit je website. Tijdens een vrijblijvend gesprek laten we direct zien dat we verstand van zaken hebben. Tijdens het gesprek kijken we naar je website en geven we direct punten aan die van invloed zijn op een tegenvallende conversie.

bent u ook toe aan online succes?